Live Interactie 2018-03-07T11:39:01+00:00
Een computerscherm met daarop een impressie van een consult in de virtuele spreekkamer van contextMe

Live Interactie

Embedded chat

Op ons platform kunnen gebruikers, indien u daarvoor kiest, ook hun vragen stellen via de chat. Het chatvenster is zichtbaar op het platform en te gebruiken tijdens door u gewenst openingstijden.

Videochat

In sommige gesprekken is het handig om elkaar te kunnen zien. Daarom biedt ons platform ook de mogelijkheid voor videochat. Een gebruiker wordt uitgenodigd vanuit de chat en kan het videogesprek voeren terwijl de content pagina zichtbaar blijft.

Deskundige zorgverleners

Wij hebben deskundige zorgverleners in dienst voor het geven van toelichting bij de informatie op ons platform. Het betreft BIG-geregistreerde paramedici. Zij kunnen zeer efficiënt en met hoge kwaliteit gebruikers informeren. Een uitstekend middel om uw patiënten of werknemers beter voor te lichten en de druk op uw organisatie te verlichten.

Virtuele wachtkamer en spreekkamer

We begrijpen dat de stap van de fysieke zorgverlening naar de online wereld voor sommige mensen even wennen is. Daarom maken we ook online gebruik van de vertrouwde combinatie van wachtkamer en spreekkamer. In de wachtkamer ontvangen cliënten kort antwoord op hun vragen. Als een uitgebreid 1-op-1 consult nodig is, dan wordt een cliënt uitgenodigd in de virtuele spreekkamer. Daar wordt gebruik gemaakt van chat en videobellen, maar ook wordt er content beschikbaar gesteld of het beeldscherm gedeeld.

Webinars

Wij kunnen voor uw organisatie op gezette tijden webinars houden en uitzenden over specifieke onderwerpen. Een expert spreekt de aanwezigen toe via het beeld en de aanwezigen hebben op hun beurt de mogelijkheid om vragen te stellen via de groepschat. Een webinar over generieke onderwerpen kan ook worden georganiseerd voor meerdere organisaties tegelijk. Zo kunt u op efficiënte wijze het groepsspreekuur verplaatsen van de spreekkamer naar de woonkamer.

Technologie in eigen beheer

De technologie voor live interactie wordt ontwikkeld door ons zusterbedrijf Active Web Community Services met als merknaam ILINQU. De nabijheid van dit bedrijf maakt het ons mogelijk om zeer snel te schakelen en flexibel in te spelen op de wensen van uw organisatie.

Neem nu contact op